2011年7月1日金曜日

MANHUNT2 EPISODE12「BROADCAST INTERRUPTED」和訳

Danny:When I came to, Leo was dragging me out of the lab.
俺が意識を取り戻したとき、Leoは研究室から俺を引っ張っていった。

Danny:He said Pickman was dead.
彼はPickmanは死んだと言った。

Danny:I knew I could never find the key to my past.
俺は、俺の過去の鍵を決して見つけることができないのは分かっていた。

Danny:But Leo said there was another.
しかし、Leoはもう一つあると言った。

Danny:One last person we could get answers from.
俺達が答えを得ることができる最後の一人。

Danny:We searched everywhere.
俺達はくまなく捜した。

Danny:Days turned into weeks.
1日、2日が過ぎ、1週間となった。

Danny:I was slowly becoming a ghost.
俺はゆっくりと亡霊になっていった。

???:Fourteen... fifty-four...eleven...
14...54...12...

???:Cerebral conditioning stable.
脳の状態は安定しています。

Danny:-I've had enough.
-もうたくさんだ。

Leo:No,no,you can't quit, Danny!
ダメだ。放棄出来ねぇぜ、Danny!

Leo:There's got to be something in these tapes I can use... to help you.
このテープに何かあるはずなんだ。これを使って...助けられるんだよ。

Leo:Dr whyte.
Dr.Whyteだ。

Danny:who?
誰だ?

Leo:We're going to have to deal with her, Danny.
俺達は彼女を相手にしなきゃならないな、ダニー。

Leo:Shit!
クソッ!

Danny:These sets are ridiculous. They're giving me a headache.
このセットはおかしいな。頭が痛くなってくる。

Leo:The Project shot coded messages through the TV straight into their agents' heads.
Projectは、テレビを通して、ヤツらエージェントの頭に送るための暗号化したメッセージを撮影したんだ。

Leo:Told them to do horrible things. That's how they got through to you.
ヤツらが恐ろしいことをするためによ。それがヤツらがお前に通じてた方法だ。

Danny:I remember... I think.
覚えている...と思う。

0 件のコメント:

コメントを投稿